Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av jan Eriksson - 30 augusti 2010 19:42

Dagen i skolan var mest att baravara, eleverna har ju inte sorterat ut sig ännu, men det blir alltid lite prat med dem i korridorerna. För övrigt så hann jag skruva bort lite motorvärmarkablar från en bil som skall skrotas, när jag står där så kommer det en kille som arbetstränar han sa att han hade tänkt att ta dom till sin bil. Men jag talade om för honom att de här delarna hade jag redan förankrat att jag kunde ta första arbetsdagen i höst. Han lät nästan sur när jag sa som det var.

 

Undet förmiddagen så kollade jag lite när en lärare fixade med sina bromsar. Lunchen infann sig och när vi sitter och äter kommer det ett störtregn, då var jag glad att jag skruvade på förmiddagen.

 

Hemkommen så läste jag lite reklam och papper från alla partier som man får inför valet.

 

Då ringer telefonen och följande samtal utspelar sig.

 

  

Det var problem att få in det jag skrev i word så jag gjorde det till en bild.

 

 

Efter det samtalet började jag med två fläskstekar som nu står i ugnen minst en timme kvar.

 

Men jag skall ta och spela lite betapet undet tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards