Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av jan Eriksson - 17 augusti 2010 22:06

Jag lovade ju att det skulle bli ordning och minst ett kort inlägg varje dag nu när skolan har börjat igen, jag får väl skylla på att det inte har kommit några elever ännu   

 

Gårdagen började för övrigt med att när klockan ringde hade jag en sprängande huvudvärk, så jag tog ett par tabletter och somnade om och sov till elva. Det gjorde ju inte så mycket att den dan försvann eftersom jag inte är med och planerar.

 

Den här dagen har varit en sån där jag bara har funnits till hands utifall att jag behövdes men det gjorde jag inte.

Kvällen innehöll ju speedway som de flesta tisdagar. Åskan gjorde ett besök med några mullrande knallar på avstånd tillsammans med det kom det en ordentlig regnskur.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards