Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av jan Eriksson - 11 augusti 2010 21:35

När jag lämnade min gamla Volvo 360 till skrotning så fanns det en liten nyckel som jag inte kände igen så den fick följa med, nu tror jag att jag vet var den passar, det var nyckeln till motorvärmaruttaget.

 

Möten i dag igen och vi skulle arbeta med ett kvalitetssystem som heter Qvalis. Gruppindelning och start, våra frågor var av den typen att vi behövde kolla en massa dokument, många sidor blev det men några svar det hittade vi inte, somliga dokument fanns i en massa olika mappar.

   Här sitter en del av mina kolegor och pratar vad dom kom fram till det vet jag inte, för när jag hade varit på det lilla rummet så var mötet upplöst.

 

Undet förmiddagens sittning så fick jag först samtal från min gamla elev, därefter kom det ett SMS som sa att mitt paket nu finns i Morgongåva.

 

Sittningarna var nu över för den här dagen så det blev hemfärd. Naturligtvis så åkte jag till Morgongåva för att få mitt paket. Jag tyckte att det var litet med tanke på vad det skulle vara, och visst det var ju bara en del som kom nu. Resten kommer senare men då måste dom vara snabba för den 19:e skall allt kopplas om.

 

Nu får det vara bra för i dag det kommer ju en ny i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards