Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av jan Eriksson - 8 augusti 2010 22:09

Efter en härlig sovmorgon så fixade jag mig kaffe och macka.

 

Lite surfande måste det ju naturligtvis vara innan jag kan göra någon nytta.

 

Dagens nytta var att åka till Vittinge västra (Morgongåva) för att hämta hem lådorna som är i min handelsbodsbänk. Inalles är det 25 lådor i den alla lika stora men ej utbytbara, i en av lådorna har man förvarat något konstigt, jag vet inte vad det luktar men så har det luktat där så länge jag minns, och det är ju närmare 60 år nu. Alla lådor kom hem och den som luktar står på balkongen, det kom med ett gammalt skrivmaskinsbord också, jag har länge tänkt att göra om det till sängbord, sagt och gjort, fram med vinkelhake och såg.

 

  

 

Det blev i mitt tycke ett bra sängbord.

 

Nu är det bara en ledig dag kvar sen börjar allvaret.

Ovido - Quiz & Flashcards