Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av jan Eriksson - 13 augusti 2010 23:25

Vad skulle jag göra på jobbet i dag då? Lärarna fördelade klasser och mentorskap och jag är ju inte berörd av det jobbet.

 

Det finns ju en tvätthall så jag tog och tvättade min bil på betald arbetstid   inget jag skäms över att göra, lärarna visste ju var jag fanns om det skulle vara något dom ville.

 

Lunch blev det och sen satt jag med och lyssnade tills dom var klara. Sen var jag ner i förrådskällaren och hämtade mitt extrabatteri och snöskyffeln, det är ju snart vinter.

 

Nästa vecka blir det väl lite mera strukturerat arbete och på onsdag kommer eleverna. Jag fick också reda på att den eleven som inte gjorde något förra året kommer tillbaka i klassen igen, jag hoppas att han har vaknat upp och fattar att han måste göra någon typ av arbete. Han kommer ju att vara en som hittar och tror att han vet men jaja vi får se, jag startar med blankt papper angående honom.

Ovido - Quiz & Flashcards