Alla inlägg den 26 mars 2010

Av jan Eriksson - 26 mars 2010 22:14

Fredag! vad innebär det? Ja det var ju jobb som vanligt, skrivning för eleverna som vissa var väldigt snabba att lämna in medans andra verkligen ansträngde sig, det visar sig väl på resultaten, och på tal om resultat så kommer det att ordnas extra lektionstillfällen på fredagseftermiddagar framöver med början efter påsklovet. Det kan tyckas att det skall bli många tillfällen men både läraren och eleverna blev mycket förvånade när jag hade kollat att det är faktiskt bara fem fredagar kvar att jobba det här läsåret, det går ju bort en del.

Det skulle ju eventuellt bli bilköp i dag, men den fick två tvåor på besiktningen i morse, lite löjliga men dom fanns iaf, felaktig ljusinställning, kan ha varit någon som har lekt lite och skruvat där, sen så fungerade inte sidoblinkers, och från och med den årsmodellen den här bilen har så måste dom fungera. Jag köper bilen på måndag så hinner alla papper ordnas så att jag kan köra den hem på torsdag senast.

Nu i kväll har jag tittat på ishockey, och nu tog säsongen slut för Brynäs, men jag är iaf glad att dom tog sig till slutspel. Senare skall jag spela lite betapet men den jag spelar mest emot är ute och kör lite bil.

Ovido - Quiz & Flashcards