Alla inlägg den 8 mars 2010

Av jan Eriksson - 8 mars 2010 21:27

I dag har det varit dagsmeja och det syns efter vägarna , men även i de större dikena, där börjar det synas brunt vårvatten. Degen började med att jag letade efter eleven, som inte kom, jag var och pratade med de två lärarna som han skall ha och dom har ju också åsikten att han skall vara på något annat ställe resten av terminen. Sen var det dags att kolla om nästa elev verkligen var på gång till skolan, och det var han stort plus till honom.

På eftermiddagen skulle det bli ett föredrag, inget eleverna var så intresserade av, och jag hade bestämmt att jag skulle gå och lämna blod. Åt min mat och pratade lite med en lärare sen så blev det buss ner till centralen, och promenad därifrån till UAS. Det var inga problem att bli av med lite blod, och efteråt blev det kaffe och en macka. Redan klockan halv två så satt jag på bussen hem:) Det var massor av pölar på vägen så bussen fick ta det lugnt stundtals. Här hemma blev det inte mycket gjort, men jag har ju spelat betapet, pratat med elever och tittat på hockey.

Ovido - Quiz & Flashcards