Alla inlägg den 7 mars 2010

Av jan Eriksson - 7 mars 2010 20:23

Lördagen som för min del innebar en resa till Uppsala med buss. Det är ju bättre att kunna handla på MAXI eftersom det är ett större utbud där. Vi tig bussen som gick 1415 då är man framme kvart i tre, och skulle men vara riktigt snabb så skulle man hinna med bussen som går 15oo från stan, nu tog vi det lugnt i affären, men hann med den buss som lämnade centralen 16oo. Väl hemma så blev det matlagning, köttfärssås och pasta. Ishockey på TV och spel vid datorn var min kväll.

 

Söndagen började ganska slappt, jag satt vid datorn medans disken låg i blöt, det var Wasaloppet på radion inget som direkt engagerar mig men det behövs lite bakgrundsljud. Sen diska och byta gardiner i köket innan det var dags att laga mat igen. Den  här gången blev det en typ av köttbulle som var insvept med en skiva bacon, till det råstekt potatis och rönnbärsgele    Något spel har det inte blivit nu i kväll då min "spel"kompis inte har varit vid datorn.

Ovido - Quiz & Flashcards