Alla inlägg den 27 juni 2011

Av jan Eriksson - 27 juni 2011 21:43

Jag var uppe redan kvart över sex i morse och fikade med sonen innan han åkte och jobbade, sen tog jag en tupplur   innan det var dags att äta lite.

 

Tog bilen till dottern och fikade innan det var dags att åka vidare till Morgongåva, först var jag till Karlssons och inköpte ny lina till min haspelrulle, därefter var jag till Carlssons och handlade lite mat. Minken, allaktivitetshuset i Morgongåva skulle ju också besökas, det är nyttigt att prata bort en timme eller så. Jag kom hem igen i sjutiden. Efter att ha varit runt och träffat en hel del människor som jag brukar träffa måste jag ställa frågan. Kvinnor har för vana att klaga om man inte märker att dom har varit till frissan, men ingen har ännu märkt att jag har rakat bort min mustach.

Jag hade en sån här modell   för övrigt finns det inga likheter, även om jag tror att Hulk Hogan är ganska snäll innerst inne. Det fanns en som reagerade lite och det var minsta barnbarnet, hon tittade lite konstigt.

Ovido - Quiz & Flashcards