Alla inlägg den 4 juni 2011

Av jan Eriksson - 4 juni 2011 15:34

Då var det visst lördag eller? Jo jag är nog säker på att det är så för jag löste melodikrysset i morse. Sen skulle jag ta och åka till Heby för att handla lite önödigheter, men inte ville sonens bil iväg i dag, jag tyckte att den var lite slöstartad i går, i dag var batteriet slut. Bara att ta och ladda på det extra batteriet igen.

 

Därefter var jag till barnbarnen en sväng och passade på att handla lite i Morgongåva när svärsonen i alla fall skulle ut och åka en sväng.

 

Nu sitter jag och laddar upp för att först laga lite mat och sen skall jag nog ta en eller två öl innan jag drar mig mot parken.

 

  Det är genom den här entrén jag skall in.

Att det är fest beror på att Rebelrun/Uppsala har en liten tillställning som avslutning på ett rally, det skall vara musik på tre platser så det blir nog mycket Rackabilly där i kväll.

 

Ovido - Quiz & Flashcards