Alla inlägg den 16 juni 2011

Av jan Eriksson - 16 juni 2011 23:35

Denhär dagen var avsatt till en resa med alla anställda på skolan, resan gick med båt från Uppsala till Sigtuna. Att resa de två milen tog sina modiga tre timmar, då vi satt instängda de flesta satte sig med sina vanliga arbetskamrater, men jag fick två från andra arbetskag och en från mitt eget till bords. Det blev prat om både det ena och det andra, och inte så mycket arbete, mat serverades på utresan, det var väl inte så spännande, böckling, sallad, något som skulle kunna ha varit kalkon. Vi hann med kaffe också innan vi var framme, 45 minuter i hamnen sen var det dags att vända hemåt igen.

 

När jag sen kom hem så blev det en skön tupplur innan jag hamnade vid mina datorer, en att surfa med och en att scanna med.

 

Nu skall jag ta och läsa lite innan jag skall sova.

 

Natti

Ovido - Quiz & Flashcards