Alla inlägg den 3 juni 2011

Av jan Eriksson - 3 juni 2011 23:20

Dagen började med en frukostfika med sonen, han bor i samma trappuppgång. Sen sätter jag mig vid datorn för att kolla lite i dagens tidningar. Sonen åker iväg till jobbet men jag tycker att det låter konstigt om hans gamla bil. Fem minuter senare så kommer han tillbaka till fots och ber att få låna min bil i stället, det är punktering på hans. Eftersom jag är snäll så får han ta min bil och jag nycklarna till hans, det blir jag som får byta hjul    även reservhjulet är lite dåligt pumpat men med försiktig körning max 70 så akall det gå att ta sig till Heby. jag tar en sväng förbi dottern men där är det ingen hemma. Matlagning hemma och sen en behövlig dusch, och jag åker tillbaka till dottern och dricker eftermiddagskaffe, ja det blir pastasallad också innan det är dags att åka via Heby till morgongåva, ja det låter knäppt men så blev det. Jag hade ju en bild på FB från Morgongåva men det är ju inte så många som minns det huset. Bilden skulle ha hamnat här men filen var på 9,5 Mb och det var för stort, då tog jag den till Photoshop och gjorde den mindre vilket resulterade i att den blev på 11,3 Mb i stället, här är det något som jag inte förstår, hoppas att någon kan berätta för mig vad som sker.

 

En snabb tur till Minken (ungdomsgården) hann jag också med i kväll.

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards