Alla inlägg den 5 juni 2011

Av jan Eriksson - 5 juni 2011 10:42

Det är ju inte så ofta som det är fest i Vittinge parken så jag passade på att gå dit, som jag redan skrev i gårdagens blogg. På väg dit upptäcker jag att man har tagit bort den grushögen som man tidigare hade laggt på gångvägen.

 

  

 

Väl framme vid parken så mötte jag en välkänd syn, ja jag gick ju i den parken redan på 50-talet och har sett sådana celibriteter som Swedanes där.

  

 

Att det nu var lite modernare bilar på parkeringen gjorde ju inget.

 

  

Det fanns ju även riktiga gamlingar i "stukat" utförande.

 

Jag blev ju varnad för mygg, inte typen Gysingemygg för dom klassas som flygplan, och visst dom anföll och sög sin lilla droppe, det är skönt när man inte får några bettbulor.

 

  

 

Eftersom det redan är söndag så blir det väl att ta tag i disken så att jag kan äta senare.

Ovido - Quiz & Flashcards