Alla inlägg den 1 juni 2011

Av jan Eriksson - 1 juni 2011 23:58

En ganska händelselös dag i dag för oss som inte har kontakt med treoena, visst det var fart och fläkt på skolan men inget som berörde mig. Kaffe i omgångar och en lätt lunch ur matlådan, sen var det dags att hjälpa till och ta upp efter studenterna. Det var inte så mycket för ett regn på förmiddagen gjorde att de flesta stannade inne. Utspringet var snabbt avklarat.

 

Eftersom jag hade egen bil i dag så passade jag på att ta hem mitt renoverade luftgevär, nu är det bara lite småplock kvar att göra så skall det vara i funktion igen.

 

Under kvällen här hemma har det varit ganska mycket spring i trappen eftersom grannen som bodde ovanpå håller på att flytta, jag hoppas att det kommer en lika stillsam hyresgäst igen.

 

Jaghann inte skriva den här på onsdagen men det får väl bli torsdagens första blogg för min del då. I morgon är det Kristi himmelsfärdsdag och tillika folknykterhetens dag, och om jag inte minns alldeles fel så kallas det första metardagen också.

Ovido - Quiz & Flashcards