Alla inlägg den 18 maj 2010

Av jan Eriksson - 18 maj 2010 21:43

Ytterligare en gång är vi på väg att bli överkörda, det handlar om att programrektor absolut skall ha sin vilja igenom, det gäller pengar och kvantitet inte empati och kvalitet. Det är en kille som inte borde ges förhoppningar om att kunna klara av den utbildningen som föräldrarna vill att han skall genomgå. Att sen killen inte tar in något av undervisningen det spelar ju ingen roll. Jag vet int eens om jag skulle rekommendera den här skolan om jag blev tillfrågad, det är alldeles för mycket pengattänk.

 

Nu är det färdiggnällt för i dag.

 

Sommaren har kommit och det är underbara dagar, men i kväll kom det ett mycket lätt regn och jag tror att jag hörde åskmuller när jag var ut på balkongen där dörren har stått öppen sen jag kom hem. Fyra fälgar som skall passa mersan har jag hämtat hos grannen tillsammans med ett takräcke. Ytterligare en positiv nyhet är att sonen har blivit erbjuden två olika lägenheter i den här trappuppgången.

 

En till positiv sak är ju att Sverige vann kvällens match men 6-0 mot Schveitz.(eller hur det nu stavas)

Ovido - Quiz & Flashcards