Alla inlägg den 13 maj 2010

Av jan Eriksson - 13 maj 2010 07:39

Då sitter jg här och kollar ut mot en grå himmel, lite lätt regn kommer det också men det finns ju en hel del att göra inne också. Men vad gör jag då uppe så här tidigt det är ju en fråga man kan ställa sig. Det är ju så att sonen skall jobba så jag är uppe och fikar med honom.

 

På jobbet har det ju varit som vanligt, en massa nedlaggt jobb men klent resultat. Jag tror iaf att några har lärt sig något och de som inte vill får väl försöka ett annat år.

 

I dag lär jag inte få svar på en fråga men förhoppningsvis i morgon. Det är så att jag har fått två tredjedelar av det jag har beställt nu väntar jag på den viktigaste biten.

 

Nu är det dags att skaka liv i sonen och hälla i honom en kopp kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards