Alla inlägg den 31 maj 2011

Av jan Eriksson - 31 maj 2011 23:06

Eleverna har haft en uppgift under några veckor, dom har bytt motor i en dansbandsbuss, ingen musik i min smak. Det har strulat lite till och från men i dag så fick killarna både igång motorn och även de sista smådetaljerna har kommit på plats, jag tror att dom är nöjda. Sen har det varit rykten om möten med programrektor, men eftersom hon har noll koll på att det också bedrivs lektioner i skolan så var det i alla fall två lärare och jag då som inte var på det mötet. Några elever passade på att göra lite omprov, det skall ju också vara klart. Klockan tre hade alla elever gjort färdigt det dom skulle så då passade jag också på att dra mig hemåt.

 

Här hemma hade man inte gjort något på min balkong, men man har skaffat fram en annan skylift, och den som stog här tidigare den ställde man ifrån sig på parkeringen vilket betydde att min granne fick ställa sig utanför porten. Lite speedway på kvällen och sen prat på MSN med de som ville prata, det är ju inte alla som är så sociala att dom tar spontan kontakt. Nu skall jag stänge ner nätet för det skall kunna bli åska i natt. Men först måste jag visa en liten bil som var till skolan i går, det är en lärare som har den och han är närmare två meter lång   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards