Alla inlägg den 20 maj 2011

Av jan Eriksson - 20 maj 2011 22:50

I dag var det en stor skrivning, läraren och jag turades om att sitta skrivvakt, det var tre som inte kom förrän efter kaffepausen, men dom fick en chans dom också. När det var dags för lunch så var eleverna borta och jag passade på att åka till Heby en sväng, jag skulle ju hämta mina negativ. Det blev en hel del prat med arkivarien, och han nämnde att han skulle vara i Morgongåva och prata om Allévägen i slutet av Juni då nämnde jag att det finns bilder bland negativen som visar hus där. Det blev så att jag skall börja med att scanna de negativen och kanske några dior och vanliga kort. För att få dem till honom fick jag ett USB med kommunens logga, bara att tacka och ta emot.

 

Nu är det dags att inta sovläge men först blir det väl lite läsa.

Ovido - Quiz & Flashcards