Alla inlägg den 18 maj 2011

Av jan Eriksson - 18 maj 2011 23:00

Den här dagen började med att det skulle vara APT, fem minuter efter det att möte skulle ha börjat fick vi reda på att vi skulle vara på en helt annan plats   Det var en "föreläsning" av en som pratade om entreprenörskap i skolan, lätt att säga men hur skall det göras?

 

Så kom då eleverna, vissa ville läsa inför eftermiddagens prov och andra skruva lite på egna prylar, men först så var det utdelning av det förra provet. Glada miner spred sig bland eleverna, det var faktiskt så att alla som skrev(skulle skriva) hade lyckats prestera ett G eller högre  

 

Jag måste berätta att jag pratade med mamman till en "gammal" elev i morse när jag väntade på bussen, jag tror att hon blev positivt överraskad att jag brydde mig, det lät i alla fall så när hon berättade.

 

Här hemma har jag försökt att komma underfund med min nya scanner i kväll, någon blid blir det inte i kväll för filerna är för stora.

Ovido - Quiz & Flashcards