Alla inlägg den 31 juli 2010

Av jan Eriksson - 31 juli 2010 19:56

Först blev det sovmorgon följt av Melodikryssande. Någon timme senare åkta jag och sonen till Sala för att städa det sista i hans lägenhet, den skall besiktigas på tisdag. Det blev torkning av skåp, fönster och golv plus att det blev lite extra svängar med trasorna kring kontakter och handtag. När vi kände oss klara så tog vi en liten rundtur i närområdet, tänk vad mycket det finns att se bara man tittar åt andra håll  

 

Här kommer några bilder från Jakob Matt's kvarn-

            

 

Att vi tog den turen berodde på att vi gick och väntade på att vår mat skulle bli färdig och det var ju ingen dålig portion som vi fick.   Man skulle nog ha bett om en Doggybag då hadejag ju haft frukost till morgondagen också.

 

Väl hemma igen så satte jag mig och tittade på Speedway lagVM, men det känns lite som Båstadtennis i nuläget, för det är regnavbrott.

Sen får jag väl tillägga att bilderna är klickbara.

 

Nu skall jag fixa lite kaffe sen blir det förhoppningsvis mer TV. Jag använder SVTplay för att se i dag.

Ovido - Quiz & Flashcards