Alla inlägg den 20 juni 2010

Av jan Eriksson - 20 juni 2010 17:21

Det var ju inte i går som jag plockade några blommor, men i dag när jag hade varit och lagt på ett gratulationskort tog jag mod till mig och gick ut bland dom vilda blommorna. Jag var beväpnad med en ganska vass kniv utifall att det var några som skulle vara motsträviga. Det gick lungt och stilla tillväga, men några stjälkar använde jag kniven på.

 

Resultatet av min utflykt från den upptrampade stigen ser ut så här.

 

   

 

När jag ändock satt där på balkongen så tog jag och räknade lite på hur mycket trallvirke det skulle behövas för att få ett skönare golv att gå på, jag kom fram till att det går åt 60 lm 22x95 trallvirke plus en plastburk rostfri trallskruv, så det får nog bli en tur till någon brädgård under semestern.

 

Mat och disk samt motorsport på TV fick eftermiddagen att gå.

Ovido - Quiz & Flashcards