Alla inlägg den 5 juni 2010

Av jan Eriksson - 5 juni 2010 11:36

Redan innan jag kom i säng började konserten! Det är nämligen full fart på alla fåglar som bor i träden bakom huset, till sist så somnade jag i alla fall   

 

När jag vaknade så höll dom eller andra fortfarande på, men jag tycker att det är härligt att kunna vakna av de ljuden i stället för att vakna av biltrafik.

 

Dagen i går gick i slapphetens tecken det blev lite diskat men i stort sett inget mera. Betapet och prat med en mycket trevlig vän är ju ett måste.

 

Något annat som hände i går var att jag hade haft besök på en chattsida, jag kollade vem det kunde vara och upptäckte att det var en gammal bekannt från den tiden då jag var gift dvs för snart 30 år sedan, vi pratade om ditten och datten, vad som passerat under den tiden. Räknade upp barn och annat, lite roligt att jämföra hur livet blev.

 

Vad händer i dag då? Jo först skall jag ta mig iväg och handla lite sen på eftermiddagen skall jag till Vittingeparken för det är fest där i kväll och en gammal elev ringde och undrade om vi kunde ses där och jag får faktiskt inte tacka nej. I natt kommer det väl att vara en annan typ av ljud som hörs, jag har ju bara 1½km till parken. Vad är det för fest då undrar ni kanske? Det är American Car Club som har fest så det kommer väl att bli en hel del RocaBilly musik och säkert en och annan Eddie Medusa-låt.

Jag skall försöka att vara hemma ganska tidigt men innan dess hoppas jag att jag har fått några "raggarbilar" på bild.

Nu är det dags för lite förmiddagskaffe innan resan till affären.

 

CU

Ovido - Quiz & Flashcards