Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av jan Eriksson - 17 augusti 2011 22:03

En förvirrad dag, ja som det alltid är när det blandas in elever i skolans värld. De stora frågorna är, vilka skall vara var och när, vilka skall vara i vilken klass och varför kom inte dom eleverna?


Jag skötte i alla fall min del, jag skjutsade mitt bonusbarnbarn till  skolan, och såg till att man tog hand om honom också fast han inte stog på några listor. Klart att jag skulle göra det eftersom det var jag och min dotter som skrev in honom i förskolan. Det var väl en parantes.


Stor förvirring uppstod när det droppade in extra elever som ingen hade någon aning om. Sen försvann det två elever när dom hade lunch, vad kan man göra åt det, dom är ju där frivilligt.


Lite informella möten på lunch och efter klasstid, sen blev det hemgång.

Ovido - Quiz & Flashcards