Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av jan Eriksson - 12 augusti 2011 22:15

När det var morgonmöte i arbetslaget i går satt jag som en iakttagare, jag har ju inte egen klass och inte varken lön eller ansvar för att ha åsikter (jag använder mig av lobbyverksamhet i stället). Jaja mötet började strax efter nio, efter fem minuter så var det fyra olika samtal som fördes och mitt i alltihopa så satt det en och läste tidninge. För egen del så kunde jag ha haft sovmorgon. Resten av dagen var ju inte heller till så stor nytta, en tur iväg med overaller som skulle tvättas blev det. När jag och en lärare sen sitter ner och kollar lite, när vi gör iordning arbetsplatsen då kommer programrektorn, och det första hon frågar är -"Var var du i går?". Mitt svar var att jag var på jobbet, men hon hade då inte sett mig.

 

Den här dagen var ganska lik gårdagen.

Ovido - Quiz & Flashcards