Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av jan Eriksson - 6 augusti 2011 14:10

Det är inte så lätt att skapa en slående rubrik när bloggen kan handla om vitt skilda ämnen.

 

Jobbar vidare på att hjälpa bonusbarnbarnet att komma in på den utbildning han siktar på. Det kan vara trögt, men jag hoppas på att det är som med ketchupflaskan. Jobbar det gör han på timme så han visar framåtanda.

 

På kvällar och nätter sitter jag med mina historiska bilder, nu är dom sorterade i mappar saknar bara förklaringar på vad och vilka samt när.

 

Vad som hände i Heby har jag fått lite hum om och det skall finnas kopplingar till det som hände den 21 januari 2002 i Uppsala. Om det är rätt så förstår jag att det var ett så stort pådrag.

 

Nu skall jag ta mitt plastiga sparkapital med mig till Morgongåva och byta det mot något ätbart.

Ovido - Quiz & Flashcards