Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av jan Eriksson - 9 augusti 2011 17:00

Jag hade tänkt mig att det skulle bli en sista sovmorgon, men det var innan jag lovade att skjutsa "barnbarnet" så att han kunde hämta sitt efterlängtade körkort. Vi åkte strax efter åtta från Vittinge, efter vägen skulle han hämta blanketten hos sin mamma. Väl framme så skulle ett annat ställe besökas, jag blev sittande i bilen och den här utsikten hade jag då.

 

 

 

 

 

Det var ju inte fel att sitta där i solskenet och vänta.

 

 

 

  

 

 

Här sitter jag och väntar igen men nu är det utanför posten.

 

När vi sen åkte hemåt så mötte vi sonen på skogen, både han och jag hade hafr tanken att det skulle kunna bli ett möte där, han har ju sen vecka den här veckan. Väl tillbaka i Vittinge så blev det kaffe och en macka, jag hade tur så jag upptäckte att det var konstiga gröna prickar på limpan hos dottern, den fick hamna i komposten.

 

   

 

På eftermiddagen kommer det mörka moln och det mullrar där borta i sydost, regnet slog på riktigt ordentligt ett tag men nu är det uppehåll igen.

 

   

 

Eftersom det är dags att arbeta i morgon så passade jag på att hänga på arbetsnycklarna på nyckelknippan. 

Ovido - Quiz & Flashcards