Alla inlägg den 14 september 2010

Av jan Eriksson - 14 september 2010 21:50

Jag tog en senare buss hemifrån, inte för att jag var trött utan för att slippa trängseln.

 

Till jobbet kom jag bara 15 minuter sent, trots att jag nästan åkte en timme senare hemifrån.

 

Första lektionen hade eleverna estetisk verksamhet, dvs foto, bild eller musik.

 

Sen blev dert skruva av, bilen som skall plockas ner är snart klar och de andra väntar på delar.

 

Själv så har jag inte kunnat skruva något i dag för min handled värker som att de skulle vara av.

Ingenting fanns det att linda med i verkstaden heller, så det fick anstå tills efeter det att jag hade kommit hem, jag var ju först och gjorde en samhällsinsats.

 

Här hemma blev det först att linda handleden.

 

  

Det är ju tur att jag är man så att det finns slipsar att använda till sånt  

 

Ovido - Quiz & Flashcards