Alla inlägg den 12 september 2010

Av jan Eriksson - 12 september 2010 12:08

Fredagen på jobbet blev lite annorlunda, det hettade till riktigt i en ordväxling mellan två anställda, men jag hoppas att det inte får någon fortsättning. Eleverna skruvade vidare på sina olika stationer och när det blev eftermiddag så var det dags för städning.

 

På kvällen åkte till ungdomsgården och pratade lite, fikade och hade det bra.

 

Lång sovmorgon på lördagen så jag missade helt Melodikrysset men det kommer ju flera lördagar.

 

På eftermiddagen åkte jag och grannen till Uppsala för att kolla lite på kulturnatten.

 

  

Bilden är från UNT

Det här kunde jag ha fått se om jag hade varit på rätt plats i rätt tid, man sitter i trappan som går från Centralpassagen och upp mot Taxi och bussar.

 

Vad gjorde vi då? Först tog vi en kaffe på Landings och till det kaffet måste man ju bara ha en biskvi, för godare får man leta efter. Sen blev det en promenad ner mot stadsbiblioteket, det var inte lätt för grannen att ta sig fram där eftersom han för tillfället sitter i rullstol. Vidare till Fyristorg, sen upp på Svartbäcksgatan igen, mycket att titta på och många som spelade och dansade.

Vi åkte väl hem innan det var natt, mycket för att vi båda är intresserade av motorsport en sport som man inte visar så mycket av i TV.

 

Det v arväl det som har hänt så här långt, kanske jag återkommer med mera till kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards