Alla inlägg den 6 september 2010

Av jan Eriksson - 6 september 2010 22:33

I dag ringde jag och sjukanmälde mig, sen tog jag en Panodil, satte på lite musik och sov ett par timmar.

 

Mat måste jag ju också ha lite, det blev äggröra skira lite smör i en kastrull häll på en skvätt grädde och knäck ett lämpligt antal ägg vispa som en besatt så att det inte bränner. Det fick duga som mat i dag, sen var det dags för en eftermiddags lur. Vaknade av att sonen kom från jobbet, ja han var tidig.

 

Lite kaffe hjälpte mig att vara vaken tills nu men nu är det dags att krama kudden igen.

 

Sov gott alla eventuella läsare som inte kommenterar.

Av jan Eriksson - 6 september 2010 14:43

Tänk vilka hemska förebilder man har haft


Även det tuffa rocklegenderna hade fluga

 

Efter det här framträdandet blev det bara från höften och uppåt man visade Elvis

 

Ovido - Quiz & Flashcards