Alla inlägg den 2 september 2010

Av jan Eriksson - 2 september 2010 22:13

Torsdag: Det var ju en dag utan egentliga elevkontakter.

Förmiddagen ägnades åt att åka till en bilskrot för att försöka få "hyra" några lämpliga bilar för att eleverna skall ha något att skruva sönder. Det fanns inga lämpliga i dagsläget men det kommer väl snart.

 

Matdags, jag hade köttfärssås och ost som någon sorts gratäng. När jag hade ätit så var det alldeles flottigt på bordet och jag vet att jag inte hade paltat. När jag sen hade diskat ur dosan så märker jag att det är en jättestor spricka i den, inte undra på att den läckte.

 

På eftermiddagen var det dags att åka till YP för att prova ut ett par arbetsbyxor, men till det blev det skjorta, tröja och ett par riktiga skyddsskor. Så i morgon är jag väl ganska välklädd.

 

När jag kom hem så somnade jag ett tag på sängen, men vaknade i tid för att se lite av ett program på TV3 där en före detta elev var med. Sen blev det matlagning i dag gjorde jag ungspannkaka med fläsk (bacon). Det kan vara en lagom maträtt inför morgondagen.

Kvällen avslutas med Betapet där jag vinner matcherna men tappar poäng, den jag har lärt upp har blivit för bra .

Ovido - Quiz & Flashcards