Alla inlägg den 27 februari 2011

Av jan Eriksson - 27 februari 2011 20:04

Nu är det slut på sportlovet och det är dags att summera de senaste dagarna.

 

På torsdagen blev det att gå upp i någorlunda tid för jag skulle sitta barnvakt från kolckan tio, när jag gick till dottern så var det -21 och skogen i fjärran såg ut så här när nattens dimmor hade fastnat i topparna.

 

  

 

 Det blev en lång dag som inte slutade förrän klockan elva.

 

Fredagen var den dagen då jag och sonen samt dotterns son var till Uppsala och handlade, det blev mest elektronikaffärer som besöktes, på kvällen var jag sen till ungdomsgården och pratade lite , eller mycket   

 

På lördagen var det dags att laga till matlådor av maten som inköptes på fredagen, det blev 24 lådor tillverkade och det finns kvar så jag kan laga några till.

 

Sen blev det söndag och den dagen har jag mest slappat, oki det blev en sockerkaka gjord.

 

Nu är det inte mycket kvar innan jag skall sova, någon bok i den serien jag läser har jag inte hemma men biblioteket på skolan är ju öppet i morgon.

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards