Alla inlägg den 15 februari 2011

Av jan Eriksson - 15 februari 2011 20:05

Ytterligare en dag som vikarierande instruktör, snart dags att jag får lön som en sån också. Det var i alla fall flera som la manken till i dag. Det första som skedde var att eleverna fick litet eget ansvar för sina studier, dom fick faktiskt gemensamt komma fram till när dom önskar ha sina skrivningar i tre kurser. Visst det var ju inte alla som var med men dom får ju finna sig i majoritetens beslut.

 

När klockan var två så skulle jag hjälpa till med några fordonstvåor som hade fått lite datortid för att göra sånt som dom låg efter med, det var ju helt OK, men när jag skulle dit så hittade jag inte min matväska, jag letade på alla tänkbara ställen så i morgon får jag leta på de otänkbara  

 

Vad var det jag lärde mig och när?

Jo jag satt och tittade lite på "Vem vet mest" i söndags och då fick jag förklaringen på vad modellnamnet på min lilla kamera betyder, den heter Kodak Retina och det är ju ett bra namn på en kamera, vad retina är det får den som är vetgirig googla på  

Ovido - Quiz & Flashcards