Alla inlägg den 24 juli 2011

Av jan Eriksson - 24 juli 2011 23:29

Nu är det ju inte för att jag är trött som jag har den rubriken. Det var nämligen så här, dottern hade hittat en sängbotten på blocket, tyvärr så fick den inte plats i hennes bil utan det blev jag som fick äran att ta min bil tillsammans med henne till Uppsala för att göra affär, tur att pappa har fullstor combi. Resan var snart avklarad och dotterns kommentar var " det är ju inte svårt att hitta när chauffören har en inbyggd GPS".

 

Som tack för arbetet blev det mat och kaffe när allt var klart, nu kan gästerna sova skönt ett tag framöver innan kölden slår till på riktigt.

 

För övrigt så är jag förfärad över vad en missgärningsman kan hinna med att utföra, jo jag läste att han har planerat det i nio år men hur kan man bli sån det är den stora frågan.

Ovido - Quiz & Flashcards