Alla inlägg den 10 juli 2011

Av jan Eriksson - 10 juli 2011 21:42

Det började ju i går med två kvartsfinaler i FotbollsVM, när den första matchen gick så var det ju också lag-VM i speedway som jag ville följa. Det löste sig för set är ju avbrott för banprepareringar efter vart femte heat, och då blev det att se först England/Frankrike där frankrike vann. Efter LagVM var det dags att se Tyskland/Japan där Japan slog ut värdlandet.

Men innan allt det började så hade jag tvättstugan.

Jag tog också och kollade en bilstereo, körde den med fyra 6"x9" och det lät inte alls illa, testade med       .

Så här såg det ut när jag testade.

 

 

 

Nu är det dags att bädda rent i sängen med lakan som har hängt ute och torkat, ja jag hade andra i sängen i natt men det var inga sköna. 

Ovido - Quiz & Flashcards