Alla inlägg den 3 november 2011

Av jan Eriksson - 3 november 2011 15:20

Jag tror att det var mitt dåliga samvete som sa till mig att jag skulle ta hand om en gammal "vän"


Höstlovet är nästan slut, men det har varit ett intressantlov. I tisdags var jag till Uppsala och polishuset där, det var ett föredrag om droger och allt omkring droger, att jag var på det är för att jag har ett uppdrag som lekmannaövervakare, men det är också tillämpligt i min övriga sysselsättning.


Sen har jag ju suttit och pysslat med lite historiebeskrivande verksamhet. Ett besök på ungdomsgården har jag hunnit med.


Jag har ju en idé om att göra en "liten" bok om Morgongåva i brytningen 50-60tal.


Så här visar jag en snabbt ihopkommet uppslag, senare så skall det bli fotohörn på bilderna och lite vettigare text, även de bokstäver som tryckfelsnisse stal i den här bildtexten skall väl få vara med.


    Därefter återstår bara det tunga jobbet, att skaffa en sponsor.

Ovido - Quiz & Flashcards