Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av jan Eriksson - 4 oktober 2011 22:55

Ordinarie läraren ligger äntligen hemma och hostar, jag jag skriver äntligen för han har varit skapligt dålig i två veckor. Det är ok att vara ensam med den gruppen, jag har i alla fall inga problem att hålla ordningen och det skrivs och skruvas, både här och där. Det finns ju många sorters elever, de som är motiverade och framåt, de som vill, de som kanske inte vill, de som kommer sent blir skickade efter arbetskläder eller böcker och sen är borta resten av dagen. Sen finns det ju några som inte ens bryr sig om att försöka.

 

Det var dagen det och vad jag har gjort i kväll det förstår nog mina "normala" läsare, jag har ju sett speedway, första delen av finalen.

 

Nu är det dags att sova lite för jag lär nog bli ensam i morgon också.

Ovido - Quiz & Flashcards